Viszlát elvárások, hello 2018!

Milyen érdekes, hogy amikor az ember feladja a tervezést, az elvárásokat, és egyszerűen csak szemléli a pillanatot, amiben van, akkor hogy egycsapásra gyönyörűen ki tud tisztulni minden. Ha nincs egy programsor a fejében, hogy minek kellene, vagy kellett volna történnie...egyszerűen csak örül annak, ami éppen van. Hogy a pasi, akiért él-halt hónapokon át, bent durmol a szobában és éppen az arcát fúrja bele abba az ágyneműbe, amit tegnap este húztam fel... Igaz, hogy baromira másnapos lesz, amikor felkel, és emiatt biztos, hogy nem lesznek extra programok ma .. és most épp egyedül kell vígjátékot néznem, mert nem akarok zörögni semmivel, nehogy felébresszem, DE: ott alszik bent. Az én ágyikómban, az én lakásomban, amire mostanában már azt mondja, hogy "otthon", nem azt, hogy "nálad". És mielőtt elaludt, ezerszer elmondta, hogy mennyire szeret. Mégha kicsit spicces őszintére itta magát, de akkor is. 

És én 6 órával ezelőtt még puffogtam, hogy hogy indulhat így az év. Borul az, amit mára terveztem, hogy nem pontosan úgy alakult minden, ahogy az én fejemben forgatókönyvezve volt. Szerencsére hallgattam az ösztöneimre és mivel ziARA a családjával volt a Mátrában, ezért inkább Odryra zúdítottam rá hajnalok hajnalán a problémámat. Ő pedig végighallgatott, kinevetett és azt mondta, hogy nincs igazam. Felejtsem az elvárásaimat és fogadjam el a helyzetet, amit a sors generál. És hirtelen (szinte varázsütésre) teljesen más színben láttam az egészet. És ennek az új szűrőnek hála, újra boldog a január elseje. 

 

Mert: Néha elég, ha egy picit máshogy nézzük a dolgokat. :-)

És mert: a barátnők igenis kellenek ahhoz, hogy néha beállítsanak  a tükör elé és segítsenek máshogy látni.

Nagyon Boldog 2018-as esztendőt kívánok Mindenkinek!